loading...

آموزش رایگان بازاریابی در اینترنت

بازدید : 178

شما ایده داشتید شما یک طرح تجاری تنظیم کرده اید. و همه شما در حال تبدیل شدن به یک کارآفرین هستید. اما ، یک مسئله بسیار بزرگ وجود دارد. نحوه شروع آنلاین.

همانطور که می دانید امروزه داشتن یک تجارت آنلاین یک امر ضروری است. در تبلیغ و فروش محصولات یا خدمات شما کسب و کار اینترنتی هیچ گزینه دیگری وجود ندارد. با این حال ، فقط به این دلیل که وب سایت ، وبلاگ یا حساب رسانه های اجتماعی دارید ، به معنای موفقیت آنلاین نیست. برنامه ریزی ها و ترفندهای زیادی در ارتباط با بازاریابی آنلاین وجود دارد. بنابراین ، چرا زندگی شما را دشوارتر می کند؟

برای اینکه مطمئن شوید اولین بار کارها را به درستی انجام می دهید ، در اینجا 10 اشتباه رایجی است که کارآفرینان هنگام شروع آنلاین مرتکب می شوند. با دانستن و درک این اشتباهات ، به راحتی تجارت خود را به صورت آنلاین تغییر می دهید.

کسب و کار اینترنتی

1. انتظار برای راه اندازی خیلی طولانی است

خواه منتظر بازخورد باشید ، زمان مناسب برای انتشار یا دستیابی به تعداد معینی از بازدید کنندگان یا مشترکان وبلاگ یا پادکست خود برای ماهها یا سالها بدون اینکه هرگز چیزی برای فروش ارائه دهید ، یکی از بدترین اشتباهاتی است که یک کارآفرین می تواند مرتکب شود.

دلیل این امر هرچه باشد - نداشتن وقت ، بودجه یا ترس از شکست کسب و کارتان - ماندن در این وضعیت ناپایدار برای کسب و کار شما مضر است. هرچه بیشتر منتظر انتشار یک محصول باشید ، از برنامه تجاری اولیه خود فاصله بیشتری می گیرید. این نه تنها به معنای از دست دادن درآمد است ، بلکه به معنای ایجاد مشاغلی است که پس از راه اندازی نهایی هیچ کس از آن پشتیبانی نمی کند.

تبلیغ شده


به عنوان یک کارآفرین ، مرتکب اشتباه خواهید شد و در جاده ها دست اندازهایی ایجاد خواهد شد. به جای نگرانی در مورد این شکست های احتمالی و تفکر بیش از حد در مورد تجارت خود ، بروید محصول خود را خارج کنید و در صورت لزوم تنظیمات خود را انجام دهید. هنگامی که این جهش ایمان را انجام دهید ، یک قدم به درآمد پایدار نزدیک خواهید شد.

2. تنها رفتن آن

فقط به این دلیل که این تجارت شماست ، به این معنی نیست که باید همه کارها را به تنهایی انجام دهید. در حقیقت ، تقریباً غیرممکن است که بتوانید تجارت خود را بصورت آنلاین و بصورت آنلاین انجام دهید. بین این زمان ، مهارت های مختلف و استرس ، شما مجبورید افراد دیگری را به کار خود بیاندازید تا کار خود را راه اندازی کنید.

امیدوارم اگر بودجه دریافت کردید یا قبلاً فروش خود را انجام داده اید ، کافی است افراد مناسب را برای کسب و کار آنلاین خود مانند یک طراح وب یا مدیر رسانه های اجتماعی استخدام کنید. و هیچ شرم آوری در برون سپاری این افراد وجود ندارد به شرطی که شما نیروی محرکه و پشتیبان تجاری باشید.

Startup Live Vienna
Startup Live Vienna (اعتبار عکس: Heisenberg Media)
3. متفاوت نبودن

این احتمال وجود دارد که شما قصد رقابت داشته باشید ، مگر اینکه در بازار منحصر به فردی باشید. به جای دست کم گرفتن از رقبا ، به دلایلی که مشتریان بالقوه شما را انتخاب می کنند ، در مقابل کپی کردن دیگران ، تمرکز کنید.

به طور خلاصه ، اگر فقط نسخه پایین تری از یک سایت یا محصول شناخته شده ارائه دهید ، قادر به جذب مخاطب نخواهید بود. در حالی که مطمئناً می خواهید کالایی یا خدماتی با کیفیت ارائه دهید ، همچنین باید متفاوت باشید و از رقابت جدا باشید.

4. حل یک مسئله غیر مهم

دلیل اصلی شکست کسب و کارها این است که آنها کالایی یا خدماتی را ارائه نمی دهند که واقعاً هیچ کس به آن اهمیت ندهد. گرچه به نظر می رسد یک مشاهده واضح است ، اما چرا مردم به این تجارت فرضی اهمیت نمی دهند؟

به احتمال زیاد به این دلیل است که تجارت در تلاش است تا مشکلی را حل کند. چرا دیگر کسی کالایی را خریداری می کند؟ آنها برای ارتقا lives زندگی خود به آن نیاز دارند. اگر محصول شما این کار را انجام نداد ، پس باید در مورد طرح تجاری خود تجدید نظر کنید.

5. گوش نکردن به حرف مشتریان

چگونه می فهمید مشکلی که می خواهید حل کنید برای مشتریان به اندازه کافی مهم است؟ با گوش دادن به آنها این کار از طریق تحقیق یا نظارت بر شبکه های اجتماعی باشد ، عدم گوش دادن به مشتریان شما خطایی مهلک است. چگونه دیگری قادر خواهید بود بدانید که آنها می خواهند در چه چیزی سرمایه گذاری کنند یا اینکه مردم از کسب و کار ، محصولات یا کمپین های بازاریابی شما چه چیزهایی را دوست دارند یا چه چیزی را دوست ندارند. آنلاین بودن به این معنی است که شما باید مشتریان بالقوه و بازدید کنندگان سایت را گوش داده و با آنها درگیر شوید.

به هرچه مشتری می گوید گوش دهید. اعتبار آنلاین شما در عرض چند ثانیه آسیب می بیند. این شما هستید که باید به صحبت های آنها گوش فرا دهید و آن را درست کنید. شما در صورت عدم پاسخگویی ، بازاریابی آنلاین هزینه آن را پرداخت خواهید کرد. من دریافتم که برای هر شخصی که به طور عمومی شکایت می کند حدود 10 نفر وجود دارد که سکوت می کنند. اگر آن را بصورت آنلاین شنیده اید ، مطمئنم که تنها کسی نیست که به آن فکر می کند.

اتاق فکر خدمات مشتری به میزبانی دل
اتاق فکر خدمات مشتری به میزبانی دل (اعتبار عکس: صفحه رسمی Dell's Flickr)
6. هدف قرار دادن بازار بسیار کوچک

ما از جذابیت تلاش برای ایجاد گوشه ای آگاه هستیم ، اما اگر بازار هدف شما خیلی کوچک باشد چه می کنید؟ نتیجه این است که رشد شرکت شما زودتر از آنچه فکر می کنید متوقف می شود. بعد چی؟ انتخاب یک بازار بزرگتر به شما این امکان را می دهد که با وجود اندازه شرکت ، یک قطعه پای را بگیرید.

7. داشتن انتظارات غیرواقعی

شما باید آماده و مایل باشید که کار و ساعتهای فعالیت یک تجارت آنلاین را انجام دهید. و اگر

شما فکر می کنید که یک شبه موفقیت خواهید داشت ، پس نیاز به یک بررسی سریع واقعیت دارید. این اتفاق نخواهد افتاد.

این توهمات عظمت را کنار بگذارید و با همکاران کارآفرین خود در مورد اینکه برای شروع و راه اندازی یک تجارت آنلاین چه کاری لازم است صحبت کنید. حداقل درک بهتری از آنچه در فروشگاه است را خواهید داشت.

8. به موضوع / محصول خود اهمیت نمی دهید

ما لزوماً نمی گوییم که این باید بزرگترین کار یا اشتیاق زندگی شما باشد. با این حال ، شما باید حداقل به آنچه روی آن کار می کنید اهمیت دهید یا دوست داشته باشید. پس از همه ، آیا شما می خواهید یک کارآفرین بودن را حتی دشوارتر و استرس آورتر کنید؟

هنگامی که به موضوع خود اهمیت می دهید ، دانش ، توان و خلاقیت لازم برای ایجاد یک تجارت آنلاین رقابتی را خواهید داشت.

9. مشارکت در توزیع وجود ندارد

مگر اینکه در صنعتی حضور داشته باشید که در آن شبکه ای از نمایندگان ، کارگزاران ، نمایندگان تولیدکننده یا سایر فروشندگان شخص ثالث وجود داشته باشد - فکر کنید رسانه ، مد یا غذا - ورود محصول شما به کانال های توزیع موجود دشوار است . اگر درصنعتی فعالیت می کنید که کمی منحصر به فرد تر است یا فروش آن دشوارتر است ، لیستی از منابع ارجاع بالقوه ایجاد کرده و با آنها تماس بگیرید. از آنها بپرسید آیا علاقه مند به فروش یا تبلیغ کالای شما هستند. این می تواند ایده بهتری به شما بدهد که آیا کسب و کار شما می تواند موفق شود یا نه.

10. نداشتن مبلغ مناسب سرمایه

قبل از راه اندازی ، هزینه های خود را در نظر بگیرید و محاسبه کنید. اگرچه ممکن است باور داشته باشید که فقط برای اجاره مکان فیزیکی ، تجهیزات یا موجودی کالا به مقدار کافی نیاز دارید ، همچنین برای ساختن نام دامنه ، پرداخت میزبان یا یک طراح وب برای ساخت و نگهداری سایت خود به پول نیاز خواهید داشت. بدون پول کافی ، چگونه می توانید راه اندازی و تجارت خود را به صورت آنلاین انجام دهید؟

milad چهارشنبه 08 اردیبهشت 1400 زمان : 19:31 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 1,208
  • بازدید کلی : 14,997

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد