loading...

آموزش رایگان بازاریابی در اینترنت

بازدید : 118

طراحی پست اینستاگرام

بله ، درد شما را می شنویم. پیگیری جدیدترین و م appsثرترین برنامه های ویرایش برای پست ها و استوری های اینستاگرام می تواند خسته کننده باشد. فقط در فروشگاه برنامه های اپل ، هزاران برنامه طراحی پست اینستاگرام وجود دارد.

پست ها و استوری های جلا داده شده و حرفه ای در اینستاگرام نه تنها می توانند اعتبار شما را افزایش دهند ، بلکه احتمال دنبال کردن صفحه توسط بازدید کنندگان و در نهایت تبدیل آنها را نیز افزایش می دهند. علاوه بر ایجاد تصاویر و فیلم های خیره کننده ، بهترین برنامه های ویرایش اینستاگرام برای پست ها و داستان ها در سال 2020 ، استفاده از آنها ساده است ، دارای ویژگی های غنی هستند و به شما کمک مالی بیشتری می کنند. اکثر برنامه های ویرایش فوری یک نسخه رایگان نیز دارند که به شما امکان می دهد قبل از مشترک شدن از ویژگی های اساسی استفاده کنید.

مرتبط: ابزارهای بازاریابی مورد علاقه ما در Instagram

ما این توصیه ها را با در نظر داشتن فقط حداکثر سه برنامه ویرایش برای پست ها و داستان ها نوشتیم. ما به عمد این لیست را کوتاه کردیم بنابراین فقط کافی است بهترین بهترین ها را امتحان کنید و ببینید چه چیزی برای شما مفید است. این برنامه ها قبلاً آزمایش و آزمایش شده اند و برخی از آنها در حال حاضر توسط تیم آمپار استفاده می شوند.

1. استفاده کنید
 

قیمت گذاری: رایگان یا 4.99 دلار آمریکا در هر ماه

از موارد استفاده کنید: ویرایش سریع و آسان عکس / فیلم

Instasize برای سازندگان محتوا است که ویرایش سریع ، قدرتمند و آسان برای پست ها و داستان های IG را می خواهند. به ندرت یک برنامه ویرایش فوری مشاهده می کنیم که تمام ویژگی های اساسی ویرایش و ابزارهای زیباسازی و ویرایشگر متن را ارائه دهد. همه این ویژگی ها را در یک برنامه ساده برای استفاده و بصری طراحی کنید - که توسط 500000 سازنده محتوای رسانه های اجتماعی در سراسر جهان استفاده می شود.

برای پست ها یا استوری های اینستاگرام ، می توانید فرایند ویرایش خود را با یکی از 80 فیلتر الهام گرفته از عکاسان شروع کنید - برای هر زیبایی که می خواهید کافی باشد. دیگر هرگز نگران ابعاد یا محصول عجیب و غریب نخواهید بود. Instasize به راحتی پست خود را برای پست های فوری ، استوری ها ، فیس بوک ، Pinterest و موارد دیگر قالب بندی می کنید.

سازنده کلاژ آنها همچنین شهودی ترین سازنده ای است که ما دیده ایم. دیگر هیچ چیز نامناسبی با طرح بندی ها ندارید: فقط چند عکس را که می خواهید اضافه کنید انتخاب کنید و از بین محبوب ترین طرح های کلاژ را انتخاب کنید.

آنچه که Instasize واقعاً ما را تحت تأثیر قرار داده است ، انتخاب شگفت انگیز زمینه هایی است که باعث می شود خلاقیت شما درخشان شود. علاوه بر انتخاب معمول رنگ و گزینه عکس سفارشی ، برنامه از قبل با الگوها و شیب های خیره کننده برای هر حالت ساخته شده است. الگوها برای انتخاب آسان و کاوش به مضامین مرسوم ، مد روز مانند تابستان ، گرانیت ، و ویبره طبقه بندی می شوند. شیب ها و الگوها نه تنها برای کادربندی عکس ها مفید هستند بلکه می توانند به عنوان یک پس زمینه ثابت برای متن شما باشند.

2. QuickshotQuickshot صفحه شروع Qifickshot نسخه ی نمایشی gif
 

قیمت گذاری: 19.99 دلار آمریکا برای اشتراک مادام العمر ، گزینه های ماهانه و سالانه موجود است)

از موارد استفاده کنید: ویرایش عکس برای افراد خبره

Quickshot یک ویرایشگر عکس عالی در اینستاگرام برای پست هایی است که به متن همراه نیاز ندارند. علاوه بر اینکه یک برنامه ویرایش است ، در ارائه حالت های دوربین بی نظیر است. برای گرفتن عملکرد می توانید از "حالت بارق" ، "زاویه عکس سریع" برای زاویه و بهبود کامل و "حالت HDR" برای تنظیم نور استفاده کنید. اگر مشاغل مبتنی بر محصول را اداره می کنید یا تأثیرگذار هستید ، این برای شما مناسب است. (Psst .. ما همچنین این Goodie را در راه اندازی فروشگاه Instagram خود برای شما داریم)

برای ویرایش ، ویژگی های سریعی مانند "Magic" وجود دارد که به طور خودکار تصویر شما را بهبود می بخشد. «سحر و جادو» می تواند یک عکس کسل کننده را بسیار بهتر و آماده برای Insta نشان دهد. Quickshot همچنین دارای ویژگی های جالب و منحصر به فردی مانند انتخاب 'Sky' است که به شما امکان می دهد آسمان را به طور قانع کننده ای تغییر دهید. به راحتی می توانید آسمان های تیره و ابری را آبی و شفاف بنظر برسید.

فیلترهای Quickshot بر اساس دسته هایی مانند "ملزومات" ، "پر جنب و جوش" و "پرتره" دسته بندی می شوند. برای هر مناسبت واقعا فیلتر وجود دارد. همپوشانی ها به شما کمک می کنند تا جلوه هایی مانند بوکه ، رنگین کمان و شعله ور شدن لنز را برای کسانی که دوست دارند عکس های خود را با آن دوز جالب توجه ارائه دهند ، ایجاد کنید. این تنظیمات به شما امکان می دهد اصول اولیه ای مانند نور ، کنتراست ، لرزش و سایه ها را ویرایش کنید - که می توانید در اینستاگرام نیز انجام دهید. آغازگرها مانند فیلترها هستند اما به طرز چشمگیری حالت را بسته به عکس تنظیم می کنند. علاوه بر این ، حالت عمودی Quickshot به شما امکان می دهد به تصویر عمق دهید و از حالت پرتره در سری iPhone X و XS تقلید کنید.

در حالی که نقطه قیمتی برای برنامه های ویرایش اینستاگرام در بالاترین سطح است ، برای مارک هایی که از تصاویر زیادی از محصولات برای اینستاگرام استفاده می کنند ارزش آن را دارد.

3. صفحه اصلی CanvaCanva Gif نسخه نمایشی Canva
 

قیمت گذاری: به صورت رایگان یا 12.95 دلار آمریکا در هر ماه برای هر عضو تیم

مورد استفاده کنید: گرافیک حرفه ای

در حالی که Canva ابزاری متنوع برای طراحی گرافیک است - شبیه نسخه اول و مینیمال Adobe Photoshop برای تلفن همراه - اما این باعث شد 10 برنامه برتر اینستاگرام برای پست ها و داستان ها ویرایش شود. از فرمت کشیدن و رها کردن استفاده می کند و امکان دسترسی به بیش از یک میلیون عکس ، گرافیک و فونت را فراهم می کند. علاوه بر گرافیک وب ، Canva به شما امکان ایجاد گرافیک چاپی را نیز می دهد. آنچه در مورد Canva دوست داریم توانایی ما در ایجاد الگوهای سفارشی برای انواع محتوای رسانه های اجتماعی و بهینه سازی آنها برای هر پلتفرم است. ما هکتار داریم

یک تجربه شگفت انگیز با Canva در هر دو سیستم عامل وب و وب.

در Ampjar ، روند طراحی ما با Jodi - طراحان با استعداد ما - الگوهای ساخت برای سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی آغاز می شود. او الگوها را در Canva بارگذاری می کند ، بنابراین هر کسی در تیم بازاریابی می تواند از الگو استفاده کند ، تصاویر را ویرایش کرده و مستقیماً به اینستاگرام ارسال کند. ما درباره ماندن در مارک تجاری وسواس داریم و این گردش کار این امکان را به ما می دهد. درباره چگونگی بهره وری در شبکه های اجتماعی در اینجا بیشتر بیاموزید.

شما می توانید با انتخاب مورد استفاده خود یک طرح جدید را شروع کنید: Instagram Post ، Instagram Story ، Logo ، Facebook Post ، Flyer ، Collage و غیره تصاویر ، فیلم ها ، متن و رنگ های سفارشی حتی می توانید تصاویر و فیلم ها را درون برنامه فیلتر کنید و شفافیت آنها را تنظیم کنید. تمام طرح های شما به طور خودکار در یک مکان ذخیره می شوند.

Canva علاوه بر داشتن الگوهایی برای صنایع مختلف و موارد استفاده ، به طور منظم الگوهای جدیدی را برای موارد خاص مانند روز مادر ، کریسمس و عید پاک اضافه می کند. استفاده از Canva برای ایجاد پست های خیره کننده اینستاگرام یا استوری هایی که مبتنی بر تصویر هستند اما به متن و عناصر اضافی احتیاج دارند ، بی فایده است. ما به خصوص ویرایشگر داستان اینستاگرام را دوست داریم ، که به شما کمک می کند فقط با چند کلیک بازی insta stories خود را بالا ببرید.

4. صفحه اصلی Spark PostAdobe Spark Post
نسخه ی نمایشی Adobe Spark Post

 

قیمت گذاری: ماهیانه 10.90 دلار رایگان یا مجموعه Adobe Spark

مورد استفاده کنید: گرافیک حرفه ای

Spark Post بخشی از Adobe Spark است ، مجموعه ای از ابزارهای وب و موبایل برای ایجاد گرافیک اجتماعی ، صفحات وب و فیلم های کوتاه. این یک ابزار ساده است که به شما امکان می دهد عکسها را براساس الگوهای پیش فرض یا الگوهایی که اضافه کرده اید ویرایش کنید.

برنامه Spark Post پاسخ Adobe به Canva است و به عنوان یک ویرایشگر عکس اینستاگرام به عنوان یک گزینه عالی محسوب می شود. حتی در قالب طرح رایگان ، به مجموعه گسترده ای از الگوها دسترسی خواهید داشت. دسته بندی ها عبارتند از: کلاژ ، فصلی و مسافرتی. برای بازاریابانی که از الگوهای سفارشی استفاده نمی کنند و دوست دارند با الگوهای پیش فرض خلاق شوند ، داشتن هر دو برنامه به تنوع گزینه های الگوی شما کمک می کند.

چیزی که ما در مورد برنامه Adobe Spark دوست داریم این است که به شما امکان می دهد برای ایجاد گرافیک خود نه تنها رنگهای جامد یا کتابخانه عکس خود ، بلکه الگوها ، عکس های سهام رایگان / پولی ، اتاق نور و ابر خلاق را نیز بکشید. اگر طرفدار و مشتاق سایر محصولات Adobe هستید ، استفاده از Spark Post به عنوان برنامه ویرایش اینستاگرام منطقی ترین حالت را دارد. ما می بینیم که عکاسان ، تأثیرگذاران و طراحان Spark Post را به برنامه های دیگر برای نیازهای ویرایش اینستاگرام خود ترجیح می دهند.

5. SwishSwish صفحه اصلی Swif gif نسخه ی نمایشی
 

قیمت گذاری: رایگان یا 6.83 دلار آمریکا در هر ماه برای یک سال برنامه

مورد استفاده کنید: داستان های حرفه ای

تا به حال به این فکر کرده اید که مارک خاصی که دنبال می کنید چگونه داستان های شگفت انگیزی با جلوه های ویژه ، همپوشانی متن و موسیقی شیار ایجاد می کند؟ خوب ، آنها احتمالاً از Swish استفاده می کنند.

Swish یک برنامه ویرایش بدون زحمت و در عین حال غنی از ویژگی است که بر ایجاد داستان های زیبا در اینستاگرام متمرکز شده است. برخلاف سایر برنامه های ویرایش ویدئو که با بوم خالی شروع به کار می کنید ، Swish به شما امکان می دهد الگویی را به عنوان نقطه شروع انتخاب کنید. الگوها به خوبی طراحی شده اند. برای هر صنعت چیزی وجود دارد: ورزش و تناسب اندام ، املاک و مستغلات و مسافرت ، تجارت و امور مالی و غیره

اگر می خواهید بازی Insta stories خود را بالا ببرید ، Swish برای شما مناسب است. تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که شروع به اضافه کردن کلیپ های خود و یا کلیپ های سهام را به مخلوط. شما می توانید استوری خود را بر اساس "صحنه ها" ویرایش کنید ، که اساساً صفحات استوری اینستاگرام شما هستند. ویرایش فوق العاده بصری است و فیلم هایی که از برنامه خارج می شوند حرفه ای به نظر می رسند. این طرح رایگان کاملاً محدود است بنابراین شما احتمالاً باید وارد برنامه پرداخت شده شوید که به شما امکان دسترسی نامحدود به همه الگوها و 50٪ تخفیف برای همه فیلم ها و تصاویر سهام را می دهد.

این برای هر بازاریابی که تمرکز زیادی روی داستان دارد و از ترکیب تصاویر خود با فیلم های سهام لذت می برد ، فوق العاده است.

6. صفحه اصلی InShotInShot
گیف نمایشی InShot

milad شنبه 02 مرداد 1400 زمان : 16:31 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 219
  • بازدید سال : 1,388
  • بازدید کلی : 15,177

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد